Monday, April 15, 2019

Boško, ili Stanko. Retro anketa by Daniel Pinter Dženi ( part 2.)



Za Stanka glasam iz objektivnih i subjektivnih razloga. Stanko je intelektualac, čovek od nauke, kao i ja, sa moralno i etički ispravnim karakternim crtama ličnosti, koji je u pravo vreme umeo da povuče prave poteze. Sve suprotno od Boška. Stanko je na vrhuncu svoje popularnosti, devedesetih, osetio da je u Srbiji već tada dosegao vrhunac i otišao u inostranstvo da napreduje, za razliku od Boška, koji je ostao u Srbiji i ubrzo od najpopularnijeg voditelja postao portparol i skutonoša srbijanskih diva i majki sklonih kriminalu. Danas je Boško dogurao do  kategorije najstarijih srpskih starleta, starije od njega su još samo Suzana Mančić, Nada Macura i Ruška Jakić. To su objektivni razlozi zbog kojih glasam za Stanka, a subjektivni se tiču okolnosti da je on moj drug, mezimac ako hoćete, zajedno smo bili na mnogim žurkama i sjajno se provodili devedesetih godina u Srbiji u vreme dok je on bio voditelj City-ja na Pinku,  a ja spikerka na RTS-u. Stanko je svetski džentlmen, kao što sam i ja svetska dama, dok je Boško obična srbijanska sendvičara.

Daniel Pinter Dženi


No comments:

Post a Comment

Daniel Pinter Begunac od pravde i lice sa poternice

Daniel Pinter - Begunac od pravde i lice sa poternice : Zaista mi nije poznato da u Srbiji imam poternicu, ali me uopće ne iznenađuje ako je...