Wednesday, April 3, 2019


Boško, ili Stanko?
by Daniel Jenny Pinter 


Retro anketa " Ružičasti Euro Pink". Dakle, Boško, ili Stanko? Moj glas ne ide toliko za Stanka, koliko protiv Boška. Evo i zašto : Boško je sebi dozvolio da od autoritativnog voditelja kultnog Cytija s godinama postane skutonoša srbijanskih kvazielitnih diva, da ih narodski rečeno ljubi u dupe za liniju spida i večeru. Dobro, barem se skućio, to svaka čast. Drugo, sedeo je u komisijama na audicijama koje je Pink povremeno organizovao, a koje su bile obična farsa i prilika da se članovi žirija, među njima i Boško, sprdaju sa kandidatima, među kojima je bilo i dosta, da ne budem nekorektna, pa klasičnih budala, kao i osoba, kako se to kaže, sa posebnim potrebama. Bilo je i nas nekoliko ozbiljnih, koji smo došli na audiciju kao gotovi kadrovi iz drugih redakcija i televizija, dakle kao profi kadrovi u koje nije trebalo ništa ulagati u smislu obuke, već nas samo odmah pustiti da radimo. Ja sam, naravno, došla da bih radila u Informativnom programu TV Pink. Pročitala sam neke stare vesti koje su mi dali minut pred početak čitanja pred komisijom u kojoj je bio i Boško, a on me je na kraju moga čitanja pitao zašto ga tokom čitanja vesti nisam niti jednom pogledala. Pa zato što je bitno da vesti (oko 15 minuta čitanja) koje ste mi dali minut pred čitanje pročitam tačno i profesionalno, što sam i uradila, a nisam došla ovamo tebe da gledam i da se s tobom kreveljim, Boškić, nego da vam pokažem kako čitam vesti. To sam mu rekla i, naravno, nisam bila više pozvana sa TV Pink. Zato glasam protiv Boška, a zašto glasam za Stanka, objasniću kasnije.

Daniel Pinter Jenny 

No comments:

Post a Comment

Daniel Pinter Begunac od pravde i lice sa poternice

Daniel Pinter - Begunac od pravde i lice sa poternice : Zaista mi nije poznato da u Srbiji imam poternicu, ali me uopće ne iznenađuje ako je...