Thursday, July 5, 2018

Tabloid magazin 
Da li je Dzeni ucutkana? 




Да ли је Џени ућуткана?

Каква судбина очекује многобројне Вучићеве сараднике који су на државне функције дошли из његовог срца и винског подрума у Јајинцима. Травестити, хомосексуалци, лезбејке и педери су брзо напредовали уз Алека. Тешко болесни Вучић, који због болести пет пута дневно мења пелене, ближи се животном крају. А они му поручују да се избори са болешћу – не дај да нас раставе! Миша Вацић је један од њих.
……
У Магазину Таблоид број 409 (хттп://www.магазин-таблоид.цом/цасопис/индеx.пхп?ид=06&бр=409&цл=03) описали смо и љубавне јаде г. Вацића
– Моји ставови су ставови Александра Вучића, он има моју подршку – тврди Вацић, који на Твитеру објављује фотографије како се крсти док на телевизији гледа мили лик свог Алека. Идентификација није само политичка, него и еротска. То доказује њихова склоност према трансвеститима. Својевремено су медији извештавали о Вучићевој вези с извесном Ликаном, а недавно су се на друштвеним мрежама појавиле фотографије Вацића у опуштеном дружењу с Даниелом Пинтером, званим Џени, првом аутованом трансродном особом у Србији. Расправу о томе да ли је у питању фотомонтажа, окончала је управо Џени.
– Та фотка је настала у данима око дочека Нове 2018. године, док сам била у Србији на одмору. Била сам гошћа пансиона који води један мој друг у центру Београда и ту смо се проводили неколико дана. Било је заиста много гостију, атмосфера је била празнична, узбуђење је било велико, многи су дошли да ме виде и сликају се са мном. Свима сам излазила у сусрет, вероватно и том Миши Вацићу, кога препознајем из његових бољих дана, док је био активни спортиста. Сад га не препознајем, јер се сав изобличио. Што се мене тиче, нећу више да знам за Мишу Вацића, све док брука и себе и мене и српски народ – написала је Џени Пинтер на свом блогу.
Уз текст објавила је и смс-поруке које је разменила с једном пријатељицом. Није познато да ли је Вучић био љубоморан због Вацићеве авантуре са Џени или му је само завидео. Пред закључење листа добили смо писмо.
„Поштовани, зовем се Ненад, супруг сам Џени Пинтер, и управо се враћам из Холандске полиције где сам дао изјаву. Наиме, Џени је нестала.
У суботу поподне смо из Миделбурга града у Холандији , у којем нам је у свом дому гостопримство пружила госпођа Кармен ( Холанђанка), кренули пут Амстердама у излазак…У Миделбург смо се вратили возом у недјељу око 10 ам… ( преподне), када је Џени примила телефонски позив, не знам од кога.Тада ми је рекла да мора у Миделбург да нешто обави и да ће се вратити након пар сати…Од тада јој се губи сваки траг. Недоступна је на мобилни.
Ја сам јутрос отишао у Холандску полицију да пријавим Џенин нестанак, а с обзиром на претње које смо добијали претходних мјесеци и сада због фотографије Џени са Мишом Вацићем, а због којих смо и побегли у Холандију, сумњам да њен нестанак има везе са овим претњама.
У близини куће наше домаћице Кармен у Миделбургу нађена је Џенина перика бачена у угао између две куће. Јако сам очајан и молим све домаће и стране организације да помогну да се Џени пронађе, само ако већ није касно. Страхујем од најгорег, јер у претњама које смо добијали, а које су објавили неки медији, стоји и обећање да нећемо остати у једном комаду. У прилогу слика перике коју сам затекао…
С поштовањем, Ненад Белић
Рука Александра Вучића стиже оне који га помену. Да ли је Џени Пинтер међу живима?
Магазин Таблоид








No comments:

Post a Comment

Daniel Pinter Begunac od pravde i lice sa poternice

Daniel Pinter - Begunac od pravde i lice sa poternice : Zaista mi nije poznato da u Srbiji imam poternicu, ali me uopće ne iznenađuje ako je...