Sunday, January 22, 2017

Večernje novosti
Daniel Pinter negira krivicu za štetu RTV

Negira krivicu za štetu RTV

U Osnovnom sudu saslušavanjem svedoka počelo suđenje Danijelu Pinteru (40). Tvrdi da nije razbio ulazna vrata i nije na snimku sigurnosnih kamera

- PRIMIO sam optužni predlog i razumeo sam ga, ali nemam od čega da se branim. Ova konstrukcija mi je jasna, ali ne i motiv. Ne osećam se krivim za delo koje mi se stavlja na teret. Tačno je da sam u Radio-televiziji Vojvodine radio pre 18 godina, ali nemam nikakav interes da oštećujem njenu imovinu - izjavio je u utorak u svoju odbranu na početku suđenja u Osnovnom sudu Danijel Pinter (40).
Ovu transrodnu osobu optužnica tereti za oštećenje i uništenje stvari, jer je 11. januara 2016. kamenom razbio staklena vrata na ulazu u zgradu RTV, oštetio mermerne stepenice i pričinio štetu od 20.000 dinara.
- Ja prosto ne mogu da se setim gde sam bio tog 11. januara - izjavio je Pinter, koji je u sud došao našminkan i obučen u farmerke sa ljubičastom kapom ispod koje je virila crna perika. - Ne znam na osnovu čega su me prepoznali, a ovaj identitet imam već četiri godine i tako se pojavljujem i u javnosti. Osoba na snimcima predočenim sudu, nisam ja!
Svedok Miodrag Stefanović, radnik obezbeđenja u RTV, izjavio je da je osobu, koju je posle razbijanja ulaznih vrata sustigao na ulici, pitao da li je Pinter, a ovaj je odgovorio potvrdno, ali i da neće da sačeka policiju.
Drugi radnik obezbeđenja, Mile Krajišnik, rekao je sudijama da poznaje Pintera i da je čuo razgovor optuženog i kolege Stefanovića, a onda je pozvao policiju.
- Snimci sa kamera jesu mutni, ali Pinterov lik nije neprepoznatljiv - izjavio je ovaj svedok.
Napominjući da ne poznaje optuženog, Mirko Kurdulija, još jedan iz službe obezbeđenja, svedočio je da je od grupe zaposlenih, koji su stajali ispred zgrade RTV, čuo da je kamen bacio Danijel Pinter, koga su prepoznali.
Nastavak suđenja je zakazan za 15. mart, kada će biti saslušana još tri predložena svedoka.
UZBUĐEN
PINTER je za vreme glavnog pretresa često svedocima, pa i sudiji Srđanu Saviću, upadao u reč i glasno komentarisao njihove izjave, zbog čega je nekoliko puta opomenut.
- Jako sam emotivan i zato ovako reagujem. Hoću da puknem! - pravdao je Pinter svoje ponašanje u sudnici.

No comments:

Post a Comment

Daniel Pinter Begunac od pravde i lice sa poternice

Daniel Pinter - Begunac od pravde i lice sa poternice : Zaista mi nije poznato da u Srbiji imam poternicu, ali me uopće ne iznenađuje ako je...