Saturday, January 14, 2017

Golotinja u sudu
Dženi Pinter - Trandža napravila haos - KURIR






TRANDŽA NAPRAVILA HAOS: Sudijo, nisam ja Danijel već Dženi





Pinter je imao problem prilikom ulaska u sud jer sudska straža nije htela da ga pusti obučenog kao prostitutku, ali je sudija odreagovao, pa je ipak ušao
NOVI SAD - Transrodna osoba Danijel Dženi Pinter, diplomirani pravnik iz Novog Sada, pojavio se juče u novosadskoj palati pravde kako bi dao izjavu u vezi sa uništenjem i oštećenjem javne imovine 11. januara ove godine.

Pinter je imao problem prilikom ulaska u sud jer sudska straža nije htela da ga pusti obučenog kao prostitutku, ali je sudija odreagovao, pa je ipak ušao.
- Stavlja mi se na teret da sam razbio ulazna vrata RT Vojvodine. Kako sam rekao policiji, tako sam ponovio i sudiji da nemam nikakve veze s tim. U tužilaštvu su nudili da mi predoče neke snimke i svedoke, a oni se nisu ni pojavili. Tražio sam da vidim snimke, međutim, rekli su mi da ih sada nema - kaže Danijel.

On je tražio da ga oslovljaju u ženskom rodu.
- Sudija meni kaže gospodine, a ja sam ga odmah zaustavio i rekao: „Ja nisam gospodin, ja sam gospođa i molim vas da mi se tako i obraćate“ - dodaje Pinter.

Kurir  S. S.


NEGIRAO RAZBIJANJE VRATA

U OSNOVNOM TUŽILAŠTVU U NOVOM SADU JUČE SASLUŠANA TRANSRODNA OSOBA DANIEL PINTER
DANIEL Pinter iz Novog Sada, transrodna osoba, saslušan je u ponedeljak u Osnovnom tužilaštvu u Novom Sadu, u postupku koji se protiv njega vodi zbog sumnje da je 11. januara razbio staklena vrata na zgradi Radio-televizije Vojvodine, gde je, inače radio pre više godina.
Zbog Pinterove haljine čija je dužina više otkrivala nego pokrivala, i u crnim mrežastim čarapama sa halterima, reagovalo je sudsko obezbeđenje, jer takav "stajling" nije u skladu sa propisom o odevanju stranaka koje ulaze u sudsku zgradu. Pokazivao je Danijel poziv da ima zakazano saslušanje u 12 sati, ali tek posle reagovanja zamenika OJT, koji je obavešten o onome što se dešavalo na ulazu, Pinteru je dozvoljeno da u pratnji sudskog obezbeđenja ode na prvi sprat i da izjavu.
Po izlasku iz Tužilaštva, gde se zadržao oko 15 minuta, Pinter je izjavio da je "bila pozvana da se izjasni na okolnost uništenja i oštećenja tuđe stvari, od 11. januara ove godine".
Na teret mi se stavlja da sam razbila kompletna ulazna vrata RTV - kaže Pinter, dodajući da nema nikakve veze sa tim. - U Tužilaštvu su mi nudili da mi predoče nekakve snimke, pominjali su i svedoke, koji se nisu pojavili.
Antrfile:
PRATNJA U HODNIKU
PINTER je na saslušanje došao u pratnji Isidore Vegan Karišik, takođe transrodne osobe. NJoj, međutim, nije bilo dozvoljeno da prisustvuje Pinterovom davanju izjave te ga je sačekala u hodniku.

Autor: LJ. P. Večernje novosti


No comments:

Post a Comment

Daniel Pinter Begunac od pravde i lice sa poternice

Daniel Pinter - Begunac od pravde i lice sa poternice : Zaista mi nije poznato da u Srbiji imam poternicu, ali me uopće ne iznenađuje ako je...