Wednesday, August 12, 2020

Povodom saopštenja novinara Predraga Azdejkovića o navodnim pretnjama koje je primio od mene

 Predrag Azdejković, novinar i bivši gej aktivista iz Srbije, objavio je juče na sajtu Udruženja novinara Srbije saopštenje u kome se kaže da sam mu ja pretio preko elektronske pošte.

Navodi o pretnjama iz tog saopštenja su  izmišljotina, a tačna je informacije da sam u Austriji. To je tačno. 

Kao diplomirani pravnik i dvojni državljanin i Srbije i EU, zaista sam u Beču, gde se bavim politikom u interesu Srbije i njenih građana. 

Smatram da je Predrag Azdejković predmetno saopštenje napisao i plasirao tendenciozno, jer izbegava građanima Srbije da položi račune o utrošku sredstava, koje godinama unazad, preko svoje organizacije, dobija iz fondova Evropske unije. 

Beč, 12. avgust 2020.

Daniel Pinter Dženi, diplomirani pravnik 

No comments:

Post a Comment

Daniel Pinter Begunac od pravde i lice sa poternice

Daniel Pinter - Begunac od pravde i lice sa poternice : Zaista mi nije poznato da u Srbiji imam poternicu, ali me uopće ne iznenađuje ako je...