Thursday, June 13, 2019

Espreso Jelena Teodorova i Dženi Pinter žrtve Antala Skendžića


Antal Skendžić 



Link

Raskrinkan još jedan lanac - Ubica iz Velikog brata podvodio trandže poznatim ličnostima


UBICA IZ VELIKOG BRATA PODVODI TRANDŽE POZNATIMA: Fudbaler iz ugledne srpske porodice nosi ŽENSKE GAĆE i ŠMRČE KOKS

Jedan političar hoće da mu glume devojčice, a rijaliti zvezda voli da mu uriniraju u usta! Sve su to biseksualci sa željom za muškim polnim organom, otkriva transrodna Jelena Teodorova, koja je pobegla od Antala Skendžića u Holandiju kod Dženi Pinter, jer joj je pretio da će je zaklati i ubiti joj majku

Nakon nedavne potresne ispovestiDaniela Pintera Dženi, Miss trans Srbije i bivšeg partnera Antala Skendžića, poznatog ubice iz "Velikog Brata", oglasila se još jedna transrodna osoba koja je, kako tvrdi, bila u kandžama ovog osuđivanog zlostavljača, a i sada strahuje za svoj život.
Izvesna Jelena Teodorova iz Beograda otkriva za Espreso.rs da po istom modelu kao Dženi trpi ucene i pretnje od Antala, te da je zbog njega pre nedelju dana otputovala u azil u Holandiju upravo kod Daniela Pintera.




Skendžić je, kako je naš portal pisao početkom aprila, psihički i fizički maltretirao bivšeg partnera i držao ga kao se*sualnu robinju dve i po godine, ucenjujući ga i preteći smrću ne samo njemu već i njegovoj porodici

Istu sudbinu je, kako kaže, doživela i Jelena Teodorova:
Transrodna sam žena i poslednja sam u nizu Antalovih žrtava, koje je uvukao u svoj lanac prostitucije po istom modelu pretnji i ucena. Otputovala sam u Holandiju kod moje prijateljice Dženi Pinter u azil. Razlog za to je strah od Antala Skendžića ,bivšeg učesnika "Velikog brata" i ubice o kojem ste pisali kad je uhapšen zbog napada i pretnji upućenih njegovoj babi, počinje svoju priču Jelena i nastavlja:
Ja sam bila u lancu prostitucije koju je on organizovao tokom 2016. pa do marta 2019. kad je uhapšen i kad mu je određen pritvor do 30 dana. Međutim, on je preko zajedničkog poznanika u aprilu poručio da ga se čuvam jer će uskoro, kako je rekao, izaći iz zatvora i da ću biti prva koju će naći u Beogradu i zaklati. Pre toga sam tri godine radila za njega kao prostitutka. Podvodio me je u Srbiji, Crnoj Gori i Hrvatskoj, sve uz pretnje da će ubiti i mene i moju majku Zoricu Trifunović, ako ga ne budem slušala. Laknulo mi je kad je uhapšen, ali pošto mi je iz zatvora uputio pretnje i najavio nasilje kad izađe, pobegla sam.






Jelena i Dženi su na sličan način bile bliske s Antalom, sažalile su se na njegovu "tužnu priču" i verovale mu dok nisu shvatile da je on manipulator.
Ušla sam u sve to jer sam se družila sa Dženi, a Antala sam upoznala dok je ona živela sa njim. Ona mu je bila više kao majka, brinula je o njemu još dok je bio u zatvoru. Antal je govorio da je počinio taj zločin zbog kojeg se kaje i da će se uvek kajati. Delovalo je da priča iskreno o sebi i tako je pridobio moje poverenje, pa sam ga upoznala i sa svojom majkom. Tek sam kasnije saznala da je isto tako navukao i Dženi, a posle je ucenjivao preko tih pretnji njoj i porodici da radi za njega prostituciju. Jedno kraće vreme smo paralelno bile u vezi sa njim, svaka na svoj način, onda je ona jednostavno otišla. Kada je meni rekla šta se dešava, već je bilo kasno, jer je on već tada znao i gde moja majka živi", priča Jelena za Espreso.rs. 
Teodorova je otkrila kako je Skendžić raspolagao sa oko desetak transvestita, a navela je i kako ona poimence zna za njih pet od kojih su neki i poznati javnosti. Takođe, ističe da su poznate ličnosti (sva imena poznata redakciji, prim. aut.) često bile njihovi klijenti.
Nas deset smo se preklapali u različitim periodima, držao je na primer dvoje-troje na jednoj lokaciji, a četvoro na nekoj drugoj i tako po tom sistemu je radio. Jedan je uspeo da se izvuče jer je zapretio da će ga prijaviti policiji, pošto je u tom momentu još bio maloletan. Među nama je bilo i poznatih trandža. Recimo Alex Elektra je poznata klaberka, nastupa sada i u spotovima, a bavi se modelingom, ima revije. Pojavljuje se u spotu Ljupke Stević za pesmu "Etiketa", u spotu Nataše Maze "Dekolte". Inače, Antal nas je prijavljivao na Izbore za Trans Miss da dobijemo na ceni. Tačnu cenu ne znam, sigurno, ja bih dobijala oko 10 evra od svakog klijenta najviše... I dobijala bih lajnu do dve za veče da provučem kroz nos spida ili koke. To su bili susreti prilikom kojih se konzumirala droga, klijenti su dolazili da se ižive. Čula sam da se puna cena kreće od 50 do 100 evra, zavisi od godina i izgleda transvestita, pola sata 50 evra, sat vremena 100 evra... Međutim, mi smo dobijale samo mali procenat, po njegovoj proceni, kaže Jelena i naglašava da su njeni klijenti često bivali političari, najpopularnije rijaliti zvezde, kao i sportisti, među kojima i jedan fudbaler iz veoma ugledne porodice, mlad otac, popularn i inače veliki miljenih žena:
Znate, muškarcima, mnogim muškarcima, je jako izazovno da budu u seksualnom odnosu sa osobom koja potpuno izgleda kao devojka, a ima funkcionalan muški polni organ... Ja sam baš takva! Igra izgleda tako što počnemo se*s potpuno kao muškarac i žena da bi u nekom momentu oni spontano posegli za mojim ukrućenim polnim organom da ga obrađuju manuelno i oralno, a na kraju svi zatraže da ih penetriram i da im pre toga dam da obuku na sebe neki komad mog ženskog veša, tange najčešće. Pali ih da ih je*e devojka sa ku**em. Sa svima je otprilike isto interesantno jer su to sve biseksualci sa željom za muškim polnim organom


 Pomenuti fudbaler,čije je ime poznato redakciji, kako Jelena tvrdi, tokom njihove strasne igre voli da nosi ženske gaće, a uvek je tražio da se viđaju isključivo u njegovim kolima:
Zahtevao je dejt na otvorenom da bi mi odradio, on meni, erotsku masažu sa ručnom završnicom, dok se on samozadovoljava i na kraju bih ga ja oralno zadovoljila do vrhunca. On preferira koks tokom vrele akcije, otkriva transvestit i dalje priča kako jedan političar ima uvrnute fantazije: 
Političar je nudio da mi dovede vučjaka da se*sualno opštim sa tim psom za neku veliku cenu što sam odbila, pa sam dobila batine od Antala. Inače, Antal je mene psihički najviše zlostavljao. U Crnoj Gori me je primorao da kleknem i poljubim ga u ruku kao svog gospodara. A taj političar, osim se*sa sa psom, tražio je da mu glumim malu devočicu.
Rijaliti zvezde su, prema njenim rečima, posebno maštovite. 
Bila sam sa najpopularnijim, pobednikom rijalitija! Jedan zadrugar, koji je isključivo pasivan, voleo je pissing - da pi*ki i da mu se pi*ki u usta, zaključila je Jelena Teodorova za Espreso.rs.

No comments:

Post a Comment

Daniel Pinter Begunac od pravde i lice sa poternice

Daniel Pinter - Begunac od pravde i lice sa poternice : Zaista mi nije poznato da u Srbiji imam poternicu, ali me uopće ne iznenađuje ako je...