Wednesday, February 13, 2019

Prva genderfluid Dama Srbije
First genderfluid Lady of Serbia



Stigao mi je text, koji se pojavio na svečanosti povodom otvaranja izložbe fotografija Trans Balkan 5.februara u galeriji Doma omladine u Beogradu. Pa kaže..                                    DZENI PINTER
je rodjena u Starom Beceju u Vojvodini.  Zavrsila je pravni fakultet u Novom Sadu.
Radila je kao spiker u novosadskom ogranku nacionalne televizije RTS.
Trenutno zivi i radi u Raab-Gyor u Madjarskoj.
Veliki je borac i zalaze se za prava transrodnih osoba,kao i za siru borbu za ljudska prava kroz mnogobrojne aktivnosti poput gostovanja u kratkometraznim filmovima Freedom to Love i Mala Crna Haljina.
U proslosti je fizicki napadana i voli da kaze za sebe da je prosla dug put od pravnika do sex radnice.
Prva je transrodna osoba  imenovana da bude savetnik u obrazovanju, kao pedagoski asistent , odnosno licni pratilac jednoj autisticnoj devojčici u Novom Sadu.

" Nije bitno da li ste, ili niste transrodna osoba. Bitno da ste blagorodna osoba. Ja sam pre svega blagorodna, pa tek onda transrodna osoba"

" Najjača sam kad me satru"

" Ja sam Prva genderfluid dama Srbije. Da biste bili Dama, morate ispuniti određene uslove. Da imate završen fakultet, da imate odgovarajući odgoj, manire, da govorite barem tri svetska jezika i imate državljanstvo barem dve evropske države, da znate latinske poslovice i da svirate klavir. Ja sve ove uslove ispunjavam. Zato sam Prva Dama Srbije " Hvala, Aleksandar Crnogorac <3

No comments:

Post a Comment

Daniel Pinter Begunac od pravde i lice sa poternice

Daniel Pinter - Begunac od pravde i lice sa poternice : Zaista mi nije poznato da u Srbiji imam poternicu, ali me uopće ne iznenađuje ako je...